Nuori, oletko sinä uusi nuolilainen?

Haku Lihastautiliiton nuorisotoimikuntaan alkaa 19.11.2019 ja haku päättyy 31.12.2019 klo 23.59.

Nuorisotoimikuntalaisena pääset mukaan vaikuttamaan ja kehittämään Lihastautiliiton nuorisotoimintaa. Pääset ideoimaan yhdessä muiden toimikuntalaisten kanssa esimerkiksi kirjoittamaan mielipidekirjoituksia, lehtijuttuja tai tuottamaan sisältöä sosiaaliseen mediaan. Nuorisotoimikuntalaisena sinulla on mahdollisuus verkostoitua muiden järjestötoimijoiden kanssa ja olla osana vaikuttamistoimintaa. Tuleville vuosille on suunnitteilla sekä tapahtumia että esim. vierailuja eduskunnassa tapaamassa kansanedustajia. Nuorisotoimikunta kokoontuu 1-3 kertaa vuodessa ja muu yhteydenpito tapahtuu Skypen ja WhatsAppin kautta.

Tule mukaan pitämään hauskaa ja innostumaan, tehdään yhdessä liiton nuorisotoiminta nuorten näköiseksi. Nuorisotoimikunta valitaan vuosille 2020-2021.

Tässä tarkemmat tiedot nuorisotoimikunnan hakua koskevista asioista:

• Voit hakea nuorisotoimikuntaan, jos olet vuonna 2020 12–29-vuotias
  • Nuorisotoimikunnan toiminta alkaa perehdytyksellä, joten et tarvitse aikaisempaa kokemusta
  • Haussa painotetaan hakijoiden motivaatiota ja aikaa toimia nuorisotoimikunnassa
  • Uusi toimikunta vahvistetaan 30.1.2020.

Haku nuorisotoimikuntaan tapahtuu osoitteessa: https://www.lyyti.fi/reg/Haku_Lihastautiliiton_nuorisotoimikuntaan_9308

Ensimmäinen kokoontuminen ja perehdytys 1.2.2020 klo 10-17 Helsingissä. Tarkempi paikka ja ohjelma varmistuvat 31.12 mennessä.

Lisätiedot hausta liiton nuorisotoiminnasta vastaavalta työntekijältä:

Jonna Marttinen

Järjestösuunnittelija

jonna.marttinen@lihastautiliitto.fi

tai puh. 050 599 2473 (myös WhatsApp)

Facebook-profiili: Jonna Marttinen Lihastautiliitto (lisää kaveriksi)

Liiton nuorten sivuja:

www.facebook.com/nuorisotoimintalihastautiliitto

YHDISTYKSELLÄMME ON NYT MYYTÄVÄNÄ UUSIA KAUNIITA SURUADRESSEJA. Hinta on 9 € / kpl + mahdollinen postimaksu. Puheenjohtaja hoitaa asiaa.